Panda In Chery Martini

25 Haziran 2014 Çarşamba

FLOWER BOY NEXT DOOR / 2013

2013'ün cici dizilerinden biri! İzlerken çok güldüm eğlendim. Evet Park Shin Hye oynuyor,dolayısıyla çıtam yüksekti. Beklentimi karşıladı mı? Evet evet evet diyorum :) Kke Geum (Enrique) sen ne tatlı ne sevimli ne ne ne ne ( Yazacak sevgi sözcüğü bulamadım yetersiz kaldı :P) Bu Oppa'yı ilk kez gördüm bu dizide. Şunu söyleyebilirim ki ; diziyi alıp götüren kişi Yoon Si Yoon (Enrique Geum) olmuş.

Oppa'mdaki tatlılığa bakar mısınız? Seni yerler yerler (tamam sakinim :P )
Kısaca genel özelliklerini verecek olursak ;

 Yapım : 2013
Tür : Romantik komedi
Yönetmen : Jung Jung-Hwa
Oyuncular :

PARK SHİN HYE: 14. bölüme kadar genel olarak ürkek,donuk kız rolüyle önde olan Go Dok Mi finale yaklaştıkça bir açıldı bir güzel oldu :) bir ara korktum Enrique'yi seçmeyecek diye ama korktuğum gibi olmadı. Aferin unni,tam yerinde bir seçim! :)


YOON Sİ YOON : Bak yine tutamayacağım kendimi. Oppa seni bu dizide tanıdım daha da bırakmam :) Enrique Geum rolüne ondan başkasına düşünemiyorum.Cuk diye oturmuş.Dizi boyu o bıcır bıcır tavırları,iymserliği,duygusallığı,sevimliliğiyle sadece beni değil tüm izleyenleri etkilemiştir Si Yoon oppa :)



PARK SOO-JİN : Jin Do Hwi olarak beni az deli etmedin.oO sırnaşık tavırlar,Go Dok Mi'ye yapmacık yapmacık yakınlıklar falan. Hiç olmadı unni hiç olmadı.Ama güzelsin inkar edemeyeceğim......


KİM Jİ HOON : Oh Jin Raksshi bizim bekleye bekleye ağaç olmuş ama umudunu kaybetmemiş oppamız.O gizemli tavırlar zengin olup olmamak , başlarda pek anlamadım seni Jin Rahsshi özür dilerim.Her na kadar seni sevsem de ve erimiş çikolata kıvamında baksan da ben yine de Kkae Geum diyorum jeosonghabnida!


KİM YOON HYE : Heartstrings'te sinirimi bozan bu unni FBND'da çok sinirime dokunmadı. Zaten kötü bir karakter de değildi pek. Üzülmüştüm hatta aşkı karşılıksız çıktı diye :(



Go Kyung Pyo : Jin Rak'ın ev arkadaşı para kazanmak için çileler çeken komik sevimli bir karakterdi Oh Dong Hoon. En sonunda mutlu olduğunu görünce aslında onu bu dizide çok sevmiş olduğumu farkettim ^^


( Kıh kıh kıh çok komikti :)

KİM SEUL Gİ : Kkae Geum'dan sonra en çok güldüğüm karakterdi sanırım bu patron :) Bağırıp öağırmaları,sinirlenmeleri, ''hanım'' bir kız olma çabaları ve Dong Hoon'la aşkları çok güzeldi çok :))



Son olarak aklıma kazınan sahneleri ekliyorum :)

Ne komik sahneydi ya :) Diğerlerinin şoke olmuş bakışlarıyla bu karaoke kapışması pek bir muhteşemdi çingular :)


elime geçirsem yumurmaktan pinçik pinçik edeceğim seni oppa :) burda da pek bir şirindi :)

 sırnaşık yavru kedi modlarında Kkae Geum :) Dok Mi'nin burdaki çabalarını tebrik ettim.


Burdaki İtalyan mafya ''Zor tuutyorum'' olayına bitmiştim gülmekten karnım ağrımıştı :)  Hele o İtalyanca diye yutturdukları saçma sapan İspanyolca cümleler yok mu :)) 

Son olarak yumuş çiftimizle bitiriyorum postumu :) Siz nasıl buldunuz diziyi? Yorum bırakın lütfen :)















1 yorum:

  1. Çok severek izlediğim dizilerdendir. :)
    Blogun hayırlı olsun, takibe aldım bloguma da beklerim.

    http://griipalyaco.blogspot.com.tr/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil