Merhaba herkesee :)
Blog açmak,tasarlamak,yazacaklarını düzenlemek ne zor işmiş çingular. Daha önce hiç blogum olmadığı için zorlanıyorum açıkçası. Ama bir zaman sonra okurlarım,takipçilerim,yorum yapacak tatlı mı tatlı arkadaşlarım olacağıı düşünmek hevesle devam etmemi sağlıyor :)
Bu postta bu zamana kadar hangi dizileri izledim,onları yazacağım.
1)BOYS OVER FLOWERS
2)PLAYFULL KİSS
3)CİTY HUNTER
4) LOVE RAİN
5) HEARTSTRİNGS - YOU'VE FALLEN FOR ME
6) MARY STAYED OUT ALL NİGHT - MARRY ME MARY!
7) THE HEİRS
8) FAİTH
9) PROTECT THE BOSS
10) MY PRİNCESS
11) FLOWER BOY NEXT DOOR
12) TO THE BEAUTIFUL YOU
13) I HEAR YOUR VOICE
14) YOU ARE BEAUTIFUL
Sanırım şimdilik bunlar. Daha sonra hepsinin ayrı birer incelemesini yazacağım. Hepsinden ayrı keyif aldım hatta bittikten sonra boşluğa düşüp çok üzüldüğüm amaçsız hissettiğim oldu ühühü :'(( Sizler neler izediniz,önerileriniz var mı? En çok romantik komedi seviyorum ama bir sonraki dizim ''49 DAYS'' olacak.İzlemiş olan var mıı? :)
Bir sonraki postta görüşmek üzereee :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder