Panda In Chery Martini

25 Haziran 2014 Çarşamba

Bu Zamana Kadar Neler İzledim?

Merhaba herkesee :)
Blog açmak,tasarlamak,yazacaklarını düzenlemek ne zor işmiş çingular. Daha önce hiç blogum olmadığı için zorlanıyorum açıkçası. Ama bir zaman sonra okurlarım,takipçilerim,yorum yapacak tatlı mı tatlı arkadaşlarım olacağıı düşünmek hevesle devam etmemi sağlıyor :)

Bu postta bu zamana kadar hangi dizileri izledim,onları yazacağım.

1)BOYS OVER FLOWERS














2)PLAYFULL KİSS

















3)CİTY HUNTER










4) LOVE RAİN















5) HEARTSTRİNGS - YOU'VE FALLEN FOR ME

















6) MARY STAYED OUT ALL NİGHT - MARRY ME MARY!


















7)  THE HEİRS












8) FAİTH

















9) PROTECT THE BOSS













10) MY PRİNCESS












11) FLOWER BOY NEXT DOOR










12) TO THE BEAUTIFUL YOU










13) I HEAR YOUR VOICE

















14) YOU ARE BEAUTIFUL











Sanırım şimdilik bunlar. Daha sonra hepsinin ayrı birer incelemesini yazacağım. Hepsinden ayrı keyif aldım hatta bittikten sonra boşluğa düşüp çok üzüldüğüm amaçsız hissettiğim oldu ühühü :'(( Sizler neler izediniz,önerileriniz var mı? En çok romantik komedi seviyorum ama bir sonraki dizim ''49 DAYS'' olacak.İzlemiş olan var mıı? :)
Bir sonraki postta görüşmek üzereee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder