Panda In Chery Martini

24 Haziran 2014 Salı

Merhabalar Çingular! :)

Merhabalaar :)
Ben Funda. 18 yaşındayım. Uzun zamandır sıkı bir blog takipçisiyim. Düzenli olarak okumayı,yorum yapmayı çok seviyorum. Aynı zamanda yazmak en büyük tutkularımdan. Otururken,yemek yerken aklıma birden bir kurgu gelir ve yeni yazacağım hikayeye bir temel oluşturur. Daha önce Facebook'ta hikayelerimizi yayınladığımız bir sayfamız vardı hatta arkadaşımla. Belki arada bir burda da kısa hikayelerimden yayınlarım :)

-Neden blog açmaya karar verdim? 

Birkaç senedir bir Kore hayranıyım. Dizi film şarkı oyuncu ve şarkıcılarını severek takip ediyorum. Gün geçtikçe ve ben Kore bloglarını takip ettikçe yazmadan duramayan ellerim kaşınmaya başladı :) Ben de izlediğim dizile fimler hakkında, dinlediğim şarkılar hakkında yazmak ve paylaşmak istedim. Ve işte burdayım :)  Umarım bundan sonra paylaşacağım postları beğenir ve yorum bırakırsınız. Kendinize iyi bakın çingular ! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder